петак, 6. децембар 2013.

1. Preporođendan


Danas mi je prvi preporođendan. :)

Tačno pre godinu dana, 6. decembra 2012. godine, namešten mi je prvi vratni pršljen, atlas. Nameštanje atlasa obavio mi je g. Predrag Đorđević.

Zoran Janković
Pre nameštanja atlasa, moje zdravstveno stanje je bilo veoma loše. U obradi za invalidsku komisiju bilo je navedeno skoro trideset oboljenja. Najupadljivije je bilo to što nisam mogao da podignem ruke u stranu. Desnu ruku sam mogao da podignem do ugla od 75° a levu do ugla od 50°. Nisam mogao da se služim desnom šakom (pisanje, upotreba pribora za jelo, presvlačenje itd.), stisak mi je bio slab, ispadali su mi predmeti iz ruke i nisam mogao da raširim prste. Pokretljivost vrata je bila mala. Bolove sam imao svuda po telu, često su me i budili, naročito bolni grčevi u stopalima ili listovima, ponekad grčevi u šakama. Uz brojne upale unutrašnjih organa (žučna kesa, želudac, pankreas, creva itd.), kamenje u bubrezima, loše varenje, jaku alergijsku kijavicu i hroničnu upalu sinusa, imao sam i česte napade gušenja zbog bronhijalne astme. Oslabljen vid i sluh, kao i izrazito zujanje u ušima (nisam mogao da čujem da zvoni telefon) dodatno su mi zagorčavali život.

Neposredno posle nameštanja atlasa, popravio mi se vid a zujanje u ušima je nestalo (imam ga još uvek povremeno, ali mi ne smeta toliko i dosta bolje čujem). Dvanaestog dana posle nameštanja, ruke sam podigao (u stranu) skroz uvis i mojoj sreći nije bilo kraja.

Danas mogu da kažem da mi je većina pređašnjih oboljenja i zdravstvenih tegoba nestalo ili su u mnogo blažoj formi. Tokom proteklih godinu dana nisam upotrebio skoro nikakav lek. Jedino sam dva puta udahnuo (preventivno) sprej protiv gušenja.

Dakle, slobodno mogu da izjavim da sam pre godinu dana, nameštanjem atlasa, preporođen.

Нема коментара:

Постави коментар